.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی شیطنت رسانه‌های بیگانه؛
بیگانگان در پی اختلاف افکنی و سوءاستفاده هستند
شرط گذر از وضعیت سیاسی کنونی کشور، وحدت و هشیاری است، با این تفاوت که ما نیاز به یک وحدت هدفمند و دو سویه داریم؛ به این معنا که وحدت برای رسیدن به «پیشرفت و عدالت» باید محور همکاری‌ها باشد و هوشیاری نیز باید دو طرفه باشد؛ یعنی هم دولتمردان باید ...
بیگانگان در پی اختلاف افکنی و سوءاستفاده هستند

آزادی‌ها و مردم‌سالاری دینی در ایران با قوت به راه خود ادامه خواهد داد و شایعاتی که در درون و بیرون از ایران شکل گرفته است، واقعیت ندارد.

به گزارش شمال نیوز ، محسن رضایی در میان جمعی از هواداران خود با بیان این مطلب، اظهار داشت:

مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و دیگر نهادهای حکومتی و در رأس آنها، رهبر فرزانه انقلاب و دیگر دلسوزان و شخصیت‌های انقلاب که از فعالان سیاسی مؤثر کشور هستند، هم معتقد به آزادی و مردمسالاری هستند و هم از هر نوع انحراف از این راه جلوگیری خواهند کرد.

وی افزود: شرط گذر از وضعیت سیاسی کنونی کشور، وحدت و هشیاری است، با این تفاوت که ما نیاز به یک وحدت هدفمند و دو سویه داریم؛ به این معنا که وحدت برای رسیدن به «پیشرفت و عدالت» باید محور همکاری‌ها باشد و هوشیاری نیز باید دو طرفه باشد؛ یعنی هم دولتمردان باید از سخنان تحریک‌آمیز بپرهیزند و اجازه ندهند نفوذی‌ها در میان آنان اخبار و اطلاعات نادرست را القا کنند و هم فعالان سیاسی و نخبگان، هوشیار باشند که از جنگ روانی دشمن فریب نخورده و از خط ایجاد یأس و ناامیدی که آنها دنبال می‌کنند، بپرهیزند.

وی با اشاره به سوءاستفاده و شیطنت برخی رسانه‌های بیگانه از سخنانش گفت: در رخدادهای اخیر، کشورهای غربی و مخالفان جمهوری اسلامی می‌خواستند که از اختلافات داخلی و اعتراضات مردم سوءاستفاده کنند و یک فروپاشی داخلی را به وجود بیاورند که با هشیاری خود مردم و دولتمردان کشور تاکنون از آن جلوگیری شده است، ولی ما همچنان باید به هوشیاری و وحدت همه طرف‌ها تأکید کنیم تا اینکه عده‌ای نتوانند از اختلافات داخل خانه انقلاب برای منافع خود بهره‌برداری کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، شهادت خانم مروه شربینی را محکوم کرد و آن را یک سند ضد حقوق بشری برای غرب اعلام نمود و ادامه داد: اگر حقوق بشر در غرب اصالت دارد، چرا دستگاه‌های بزرگ تبلیغاتی و رسانه‌ای آنها این حادثه مهم را برجسته و در سطح دنیا بر آن تأکید نمی‌کنند؟

این در حالی است که این رخداد در دل خانه امنیت آلمان و در جلو چشم پلیس و قاضی دادگاه روی داده و حتی با همسر این خانم هم برای جلوگیری از قتل وی همکاری نشده است، ضمن آنکه این رویداد، همچنین نشان داد که دلسوزی‌هایی که غربی‌ها درباره رخدادهای کشورهای دیگر از خود نشان می‌دهند، برای اهداف و منافع سیاسی خودشان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1388
آقای استاندار محترم مازندران ، خبرنگاران محترم : چرا مجتمع تفریحی سد شهید رجایی و استخر تربیت بدنی داراب ساری تعطیل شد ؟! چرا مردم را به استخر اداره برق ساری راه نمی دهند ؟ مردم ساری نگرانند ؟! آیا به رئیس جمهور شکایت کنند ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.